Odpowiedzi

2009-11-24T18:59:11+01:00
1. Moja mama nie poszła dziś do pracy, ponieważ jest chora.
2. Tomek czytał książkę, którą wypożyczył z biblioteki.
3. Ucieszyłem się, że za miesiąc są wakacje.
4. Wieczorem będę słuchał muzyki, dlatego nie obejrzę filmu.
5. Wróciliśmy do domu, gdy nastał wieczór.
6. Ania była bardzo zdolna, ale się nie uczyła.
7. Postanowiłem oszczędzać, aby mieć pieniądze na wyjazd.
8. Dziewczyny pojechały nad morze, żeby się opalić.
9. Chłopcy przyszli, aby pograć w tenisa
10. Poszedłem do lasy, aby nazbierać jagód.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:01:51+01:00
1) Ania poszła do kina, ale zawróciła się, poniewaz zapomniała wyprowadzić psa.
2) Nie pójdę jutro do szkoły, bo xle się czuje, i bardzo boli mnie głowa.
3) Mama chciała ukarac Michała, ale nie zrobiła tego, ponieważ uciekł.
4) Wszystkie dzieci lubią misie, dlatego rodzice kupują je im, przy nadarzających się okazjach.
5) Karolina nie przyjęła prezentu od Tomka, bo upominek był za drogi.
6) Strasznie boję się burzy, bo gdy grzmi , jest ciemno, i pada deszcz.
7) Chłopcy są dzisiaj nieposłuszni, więc zostaną ukarani, kiedy nadejdzie pora.
8) Nie byłam w szkole, ponieważ byłam bardzo chora, a leżąc w łozku, czytalam ksiazke.
9) Kiedy bylam mala, bardzo nie lubilam mleka, bo musialam doic krowy.
10) Kiedy wszedlem do mieszkania, od razu zauwarzylem, ze od mojego ostatniego pobytu zmienil sie jego wyglad.
2009-11-24T19:04:10+01:00
1. Jaś wracał ze szkoły do domu, myślał o wakacjach, ponieważ był już zmęczony rokiem nauki.
2. Jasiu kiedy pójdziesz do kina, nie zajmuj dowolnych miejsc, ale siadaj na tych, które wskazują Ci zakupione bilety.
3. Odebrawszy telefon, usłyszałem, że mam natychmiast wracać do pracy, aby uzupełnić dokumentację.
4. Tymczasem następca tronu, dowiedziawszy się w drodze o sprawach swego sztabu, przysłał rozkaz, aby jak najprędzej zawrócono kobiety do miasta i przyśpieszono pochód.
5. Posłaniec zatrzymywał się, odpoczywał, ale szedł naprzód, bo wiedział, że przed wieczorem musi dotrzeć do celu.
6. Bogini Eurydyta postanowiła skłócić boskich gości i kiedy Hera, Atena i Afrodyta rozmawiały ze sobą, potoczyła im pod nogi jabłko.
7.Chociaż jestem prymusem, przykładam się do języka polskiego, pilnie uczę się angielskich słówek i uczestniczę w zajęciach pozalekcyjnych, na których zdobywam dodatkową wiedzę.
8. Jestem opanowany podczas dyskusji, więc nikt mnie nie wytrąci z równowagi, gdy mówię albo słucham złośliwych komentarzy, które mnie dotyczą.
9. Jeśli włożysz palto, nie przemarzniesz, ponieważ będziesz zabezpieczona przed zimnem, które nie spowoduje przeziębienia.
10. Nie zdążyłem wsiąść do autobusu, bo rozmawiałem z koleżanką, której dawno nie widziałem.