Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:53:44+01:00

[Pa](pascal)
[MPa] megapaskal
[bar] bar
[atm] atmosfera fizyczna
[kG/m2] kilogram-siła na metr kwadratowy
[kG/cm2] kilogram-siła na centymetr kwadratowy
atmosfera techniczna
[kG/mm2] kilogram-siła na milimetr kwadratowy
[dyn/cm2] dyna na centymetr kwadratowy(baria)
[mmHg] milimetr słupa rtęci
[mmH2O] milimetr słupa wody
6 5 6
2009-11-24T18:55:59+01:00
1. paskale
2. milimetry słupka rtęci
3. bar
4. atmosfera techniczna
5. atmosfera fizyczna
6. tor
3 3 3