Musze opisać moją rodzine po niemiecku a dopiero sie ucze

macie informacje
ja mam na imie Beata moja mama dorota mój tato wawrzyn a mój brat łukasz
ja mam 13 lat moja mama 40 a mój tato 42 brat 22
nie mam zwierząt moaj mama niepracuje mój tato jest spawaczem a mój brat elektrykiem
ja lubie spork,komputer i muzyke moja mama muzyke i gotowanie mój tato komputer mo brat tak samo i jazde autem
moja rodzina jest miła sympatyczna i kochająca

na jutro z góry dzięki prosze o szybkie napisanie na 1 kartkę z zeszytu albo więcej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:26:03+01:00
Ich heisse beata . ich bin 13(dreizehn) Jahre. Jch habe keine Tiere . ich mag Sport, Komputer spielen und ich mag Musik horen.Meine Mutter heisst Dorota und sie ist 40(vierzig ) Jahre. meine Mutter hat keine Arbaite. Sie mag Musik horen und Kochen. Mein Vatter heisst Wawrzyniec und er ist 42 (zweiundvierzig) Jahre . Er ist Schweisser von Beruf . Er mag Komputer und Motor. Mein Bruder heisst Lukasz und er ist 22 (zweiundzwanzig) Jahre. Er ist Elektriker von Beruf . Er mag Komputer , Motor und gabel. Meine Familie ist net und liebe.


tam gdzie jest heisse na miejscu tych dwoch s ma byc podwojne s takie jak sie pisze w niemieckim takie podobne do B.
2009-11-24T19:30:33+01:00
Ich heBite beata. menine heBite dorota. meine vater hEBite warzywrzyn.
meine bruder hebite łukasz. meine bruder ist zweiundzwanzig jahre alt.
meine mutter ist vierzig jahre alt . meine vater ist zwieundvirzig jahre alt.
ich mag compuer gam, sport . meine mutter mag koche und hure music gern.ich keine ein tire.ICH BIN 13 jahre alt
tak moge ci napisac bo wiekrzosci jeszcze z niemca nie poznałam. ;) jak coś to pytaj