Witajcie ;) mam takie zadanie:
Wypisz wszystkie (około 10 starczy) wynalazki techniczne 20-lecia między wojennego (1918-1939).Prosił bym aby te wynalazki były dosyć sławne :D daję 30 punktów za najlepszą odpowiedź!Liczę na Waszą pomoc.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:06:17+01:00
- telewizor,
- radio,
- samoloty,
- sterowce,
- kuchenka elektroniczna,
- odkurzacz,
- mikser,
- elektryczność,
- lodówka,
- maszyna licząca (mechaniczny kalkulator),
- świder pneumatyczny,
- samochody,
- traktory,
- taśmowy sposób produkcji.
2 3 2
2009-11-24T19:06:45+01:00
- Komputer
- Internet
- Początki telewizji kolorowej
- Odtwarzacz CD
- Żarówka
- Faks
- Lodówka
- Samolot
- Zegarek na rękę
- Kamera
- Radar

tylko tyle pamiętam..!..
4 3 4
2009-11-24T19:15:47+01:00
*odkrycie zjawiska indukcji elektrycznej i budowa pierwszej elektrowni
*1937-samoloty, 1914 r.-utworzono pierwszą stałą linię lotniczą na Florydzie
*wynalezienie przez Kanadyjczyka Fryderyka Batlinga insuliny, John Abel- krystaliczna insulina
*Alexander Fleming-antybiotyki (penicylina)
*leczenie elektrowstrząsami, czy w profilaktyce elektroencefalograficzne badanie mózgu
*Ernestowi Rurtherfordowi i Jamesowi Chadwickowi-rozbicie jądra atomu azotu
*stosowanie suszarek do włosów oraz elektryczne golarki,Guglielm Marconi-radio, coraz częściej stosowano detergenty
*Bracia Lumiere - udźwiękowianie filmów, Walt Disney -filmy rysunkowe
*Josef Conrad (Lord Jim), czyli Józef Korzeniowski, Polak piszący po angielsku, poruszał on tematy związane z walką, jaką człowiek toczy sam ze sobą
*Wasily Kandinsky-sztuka abstrakcyjna
*Pablo Picasso-kubizm

Mam nadzieję, że pomogłam ;pp
2 3 2