Odpowiedzi

2009-11-24T19:05:05+01:00
Psalm 8 - utwór o charakterze dziękczynnym, zwiera wiele elementów Księgi Rodzaju (liczne odwołania do opisu stworzenia świata), podmiot liryczny psalmu dziękuje Bogu za stworzenie wspaniałego świata i oddanie mu władzy nad tym światem.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:59:57+01:00
Psalm 8
Ma charakter pochwalno-dziękczynny. Wychwala Boga za jego niezwykły rozum, którym powołał do życia piękny świat i powierzył go ludziom. Także za to, że opiekuje się ludźmi i czuwa nad ich bezpieczeństwem.
24 2 24