Odpowiedzi

2009-11-24T19:09:16+01:00
Roslinozercy
bizon
kangur
koala
lama
sarna
slon afrykanski
zubr
zyrafa
zajac
(mam tylko tyle)

Wszystkozercy
czlowiek
swinia
niedzwiewdzie
kaczki
kruki
sumy
wegorze

miesozercy
lew
tygrys
kot
pies
rekin
orzel
sep
lis
wilk
hiena
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:25:22+01:00
Roslinozercy:
Łoś
zajac
mrównik
góralek poludniowoamerykanski
Kon przewalskiego
Dzikie osly azjatyckie
Zebra Grevy'ego
Tapir malajski
nosorozec indyjski
dzik
hipopotam
wielblad jedo i dwugarbny
lama
ren
słon indyjski
daniel
żyrafa
bawół domowy

miesozerne:
lew
tygrys
gepard
lampard
ibis
rys rudy
puma
wilk
kojot
szakal czaprakowy
lis
niedzwiedz polrny, brunatny
birbal
szop pracz
panda wielka
lasica
kuna wodna
wydra
borsuk
hiena cętkowana


wszystkozerne:
czlowiek
jez europejski
jez etiopski
jeżozwierz afrykanski
orzesznica
chomik europejski
myszoskoczka mongolska
mysz zaroslowa
wiewiorka czikari
tamaryna czerwona
wyrak upior
kapucynka czubata
mandryl
szympans
goryl
orangutan

licze na naj ;*
5 3 5