Odpowiedzi

2009-11-24T19:15:51+01:00
Tak, jest możliwe. Odpowiedzi nie uzasadnię, ponieważ o tonie prosisz :).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:17:52+01:00
Moim zdaniem życie ascetyczne w dzisiejszych czasach jest trudniejsze niż dawniej, choć możliwe. Jest trudniejsze , ponieważ teraz mamy na świecie więcej pokus ,wszystko jest dostępne.Kiedyś było to trudne i trzeba było mieć bardzo silną wolę ,lecz teraz ludzie są bardzo związani z dostatkiem i wygodnym życiem niż kiedyś.

MAM NADZIEJĘ ,ŻE POMOGŁAM!!!!!! ;)




2009-11-24T19:19:00+01:00
Oczywiście,że tak ;)
Ponieważ wystarczy unikać 7 grzechów głównych
Siedem grzechów głównych:
Pycha
Chciwość
Nie czystość
Zazdrość
Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
Gniew
Lenistwo