Odpowiedzi

2009-11-24T19:19:32+01:00
⅗x+½y=2
½(2x-y)=2

0,6x+0,5y=2 /*10
0,5(2x-y)=2

6x+5y=20
x-0,5y=2 /*10

6x+5y=20
10x-5y=20
16x=40
x = 2,5

6*2,5 +5y=20
15+5y=20
y=1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:23:04+01:00
3/5x+1/2y=2/*10
1/2(2x-y)=2

6x+5y=20
x-1/2y=2/*2

6x+5y=20
2x-y=4

6x+5y=20
-y=4-2x/(-1)

6x+5y=20
y=-4+2x

6x+5*(-4+2x)=20
y=-4+2x

6x-20+10x=20
y=-4+2x

16x=40/16
y=-4+2x

x=2,5
y=-4+2*2,5

x=2,5
y=1