Odpowiedzi

  • AsSu
  • Rozwiązujący
2009-11-24T19:17:25+01:00
Pestka wychowywała się w szczęśliwej rodzinę. Dobrze dogadywała się z mamą.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:19:05+01:00
Nie do końca rozumiem sformułowanie 'w jakiej rodzinie urodziła się Peastka?'...

Relacje Pestki z mamą były bardzo dobre do czasu pojawienia się Zenka.
Przedtem dziewczyna ani razu nie okłamała mamy oraz zawsze mówiła jej szczerą prawdę.
Po tym jak mama dowiedziała się, że córka ją okłamała ich stosunki znacznie się pogorszyły.

No to może... wychowała się w szczęśliwej rodzinie i nigdy nic jej nie brakowało.
11 3 11