Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:18:18+01:00
Kanał Sueski — wykopany w latach 1859-1869 kanał głębokowodny dla statków morskich, łączący Morze Śródziemne z Morzem Czerwonym. W południowej części trasa kanału przebiega przez Jezioro Krokodyli, Wielkie Jezioro Gorzkie i Małe Jezioro Gorzkie.
porty:
Port Said - przy północnym wejściu do kanału,
Al-Kantara,
Ismailia,
Suez - przy południowym wejściu.
44 3 44
2009-11-24T20:32:32+01:00
Dzięki kanałowi mogą sie rozwijać miasta portowe na terenie egiptu.
dla świata ma takie zanczenie że skraca o wiele tysięcy kilometrów droge morskoą np. z Indi do europy.
49 4 49