Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:32:25+01:00
Zeus - orzeł, tarcza i piorun, opiekował się Bogami i ludzmi.
Posejdon - trójząb ,bóg mórz i oceanów. Patron żeglarzy i rybaków
Hades -berło i klucze do bram podziemi ,bóg zmarłych i świata pozaziemskiego
Demeter - kłos zboża,bogini pól i urudzaju oraz płodności
Apollo - Bóg piękna, światła, życia, śmierci, muzyki, wróżb, prawdy, prawa, porządku. Patron sztuki i poezji, przewodnik muz
Artemida - strzały i łuk,opiekunka świata zwierzęcego
Dionizos - bóg wina i winnej zarośli
Ares -miecz i tarcza ,Bóg wojny
Persefona - kłosy, maki, narcyze i jabłko granatu, patronka kobiet zamężnych
1 2 1
2009-11-24T19:55:20+01:00
Zeus był był najważniejszym Bogiem .. jego atrybut to chyba piorun .
Hades - był bogiem zmarłych .
Demeter - bogini urodzaju ..
Apollo - bóg sztuki
Artemida - bogini łowów
Dionizos - bóg wina
Ares - bóg wojny
Persefona - bogini ziarna (czy cos takiego) .
a atrybuty zobacz w książce od histori z podstawowki z 4 albo z 5 klasy ;p