Odpowiedzi

2009-11-24T19:25:10+01:00
Funkcje białek
-regulacyjne
-budulcowa
-wzmacniajaca
1 4 1
2009-11-24T19:27:49+01:00
Pełnią funkcje budulcowe w oranizmie
reguluje przebieg procesów biochemicznych – np. hormon wzrostu,
wytwarzanie i przekazywanie impulsów nerwowych
transport
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:27:23+01:00
-przyspieszają przebieg reakcji chemicznych
-uczestniczą w transporcie wielu substancji do komórek organizmu
-umożliwiają ruch
-wchodzą w składa struktur organizmu
-umożliwiają nam odbieranie informacji ze śreodowiska
3 3 3