Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:25:01+01:00
Najlepiej wejdz w google i wpisz WIADOMOSCI i tam sa z kazdego dnia i te najwazniejsze ;)
1 1 1
2009-11-24T19:35:15+01:00
17.11 - zamiana w komisjach śledczych: Dotychczasowi przedstawiciele PiS w tych komisjach śledczych: Zbigniew Wassermann (komisja ws. Olewnika) i Beata Kempa (komisja ws. Blidy) weszli w skład komisji badającej tzw. aferę hazardową. Zastąpią ich: Antonii Macierewicz i anna Zalewska. Macierewicz ma zasiąść w komisji badającej okoliczności porwania i śmierci Krzysztofa Olewnika; Zalewska - w komisji badającej okoliczności śmierci Barbary Blidy.
19.11 - uchwała ustawy hazardowej przez sejm: Ustawa hazardowa trafi do Senatu. Jeśli Senat nie zgłosi poprawek, ustawa trafi na biurko prezydenta.
Lech Kaczyński podpisze ustawę hazardową, jeśli będzie ona zgodna z konstytucją, ograniczy dostępność do hazardu, zwłaszcza dla osób niepełnoletnich, ureguluje rynek hazardowy i nie spowoduje, że "znaczna część tego rynku zejdzie do hazardowego podziemia".
-Wybory prezydenta UE
Przywódcy państw Unii Europejskiej wybrali na szczycie belgijskiego premiera Hermana Van Rompuya - na pierwszego stałego przewodniczącego Rady Europejskiej i brytyjską baronessę Catherine Ashton - na szefową unijnej dyplomacji.
2009-11-24T19:43:58+01:00
1. PO wnosi 6 grudnia projekt aby dzień Trzech Króli był wolnym od pracy.
2. Wanda Łyżwińska skazana za fałszowanie dokumentów
3.Piotr M. za 400 tys wyszedł z wiezienia
4. Poczta Polska nba skraju katastrofy.


:)