Odpowiedzi

2009-11-24T19:25:44+01:00
Nie homour tylko humor. przynajmniej mi się tak wydaję :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T19:45:03+01:00
''My uncle, who has a sense of homour phones me sometimes, and tells me he's a policeman.''
-Twoje zdanie nie ma sensu-

My uncle has got a great sense of humour. Sometimes he even phones me up and claims/pretends to be a police man.
2009-11-24T19:53:40+01:00
Mój wujek, który ma poczucie homour telefony mnie czasami, i mówi mi, że jest policjantem


Takie błędy...