Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:23:32+01:00
1. Matka do dziecka.
2.kolega do kolegi lub nauczyciela.
3.matka do dziecka lub nauczyciel do dziecka.
4.Nuczyciel do ucznia lub matka do dziecka.
2 5 2
2009-11-24T19:25:51+01:00
Zrób to bez dyskusji -to mówi mama gdy nam kaze posprzatac a a nam sie nie chce
to był bardzo dyskusyjny program-prezenter telewizyjny po nagraniu
to,co mówisz terafia do przekonania-nauczyciel po wypowiedzi
nie dyskutuj-nauczyciel gdy sprzeczamy sie z nim
1 5 1