Odpowiedzi

2009-11-24T19:22:16+01:00
- powodowanie zapadlisk, szkód górniczych
- wypompowywanie wód z terenów kopalni zawierających szkodliwe produkty na zewnątrz
- tworzenie hałd i usypisk
25 3 25
  • Zeta
  • Rozwiązujący
2009-11-24T19:23:59+01:00
Przemysł wydobywczy ma negatywny wpływ na środowisko przyrodnicze ponieważ pozostawia po sobie wiele odpadów przemysłowych, które bardzo ciężko z utylizować. Przemysł wydobywczy pozostawia po sobie bardzo duże znamie na tle ekologicznym.
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:33:40+01:00
Wydobycie powoduje tąpnięcia;zapadanie się ziemi, powstawanie hałd ziemi wydobywanej z kopalń, są niszczone mniejsze podziemne zbiorniki wodne, wylewa się słona wodę z kopalń(z dodatkiem C-węgla), wyjaławianie zasobów naturalnych, spaliny i wyziewy przemysłowe.
18 4 18