Odpowiedzi

2009-11-24T19:31:06+01:00
Godło Polskie to jest rzecz
nikt nam nie zabierze ,, precz !
Hymn Polski to jest coś
kto by chciał każdy ktoś
Flaga biało czerwona
bardzo wypasiona
Bo prawdziwy Polak
zna to wszystko , o tak !
Więc i ty to zapamiętaj
i przykład dobry daj !
2 3 2
2009-11-24T19:41:23+01:00
Jest taki naród ,
wzdłuż za tatrami ,
co miłość do niego ,
ujmują pieśniami ,
jedna jedyna tam - jest tak ważna,
Mazurek Dąbrowskiego - rzecz jasna ,
ten wielki naród ,
Biało - Czerwony,
niepodlegly ,
dopiero co - wyzwolony
Orzeł strzeze w złocistej koronie ,
i przeklety ten co gniazdo jego ruszy ,
albowiem Państwo zabije , Duszy nie ruszy .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:44:39+01:00
Na czerwonej tablicy,
Orzeł biały.
Na naszej licy,
Uśmiech wspaniały.
Marszałek Dąbrowski
w hymnie nas przywitał.
Podniósł biało- czerwoną flagę,
Na znak, że wojna przyniesie w Polsce wielką plagę.
Uśmiech na twarzy zacięty mamy,
lecz w duszy smutek wielki ukrywamy.

PS Pisałam na żywioł, ale mam nadzieję, że się Ci spodobało :)
2 4 2