Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:30:38+01:00
Wdzięczność rodzicom wyrażamy poprzez zachowanie, dobre postępowanie oraz miłość do nich samych i do bliźniego.
Trudno określić dokładny sposób wyrażania gdyż każdy robi to w inny sposób i swoje uczucia wyraża po swojemu ; pp !
1 1 1
2009-11-24T19:31:11+01:00
Wdzięczność rodzicom wyrażam poprzez pomoc w pracach domowych i dobrym zachowaniem oraz miłość do nich samych.
2 1 2
2009-11-24T19:31:26+01:00
- pomagam im w różnych pracach np. zmywaniu
- robie to oco mnie poproszą
1 5 1