Odpowiedzi

2009-11-24T19:36:38+01:00
Premier - Donald Tusk
marszałek sejmu - Bronisław Komorowski, senatu -Bogdan Borusewicz

PIS - Jarosław Kaczyński
PO - Donald Tusk
PSL - Waldemar Pawlak
SLD - Grzegorz Napieralski
2009-11-24T19:41:04+01:00
Premier: Donald Tusk
Marszałek sejmu: Bronisław Komorowski
Marszałek senatu: Bogdan Borusewicz

Klub parlamentarny Platforma Obyatelska: Grzegorz Schetyna
Klub parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość: Przemysław Gosiewski
Klub poselski Lewica: Grzegorz Napieralski
Klub poselski Polskie Stronnictwo Ludowe: Waldemar Pawlak
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:44:56+01:00
Premier: Donald Tusk
Minister Finansów: Jan Vincent-Rostowski
Minister Spraw Zagranicznych: Radosław Sikorski
Minister spraw wewnętrznych i administracji: Jerzy Miller
Minister Sprawiedliwości:Krzysztof Kwiatkowski
Minister obrony narodowej: Bogdan Klich
Minister Rolnictwa:Marek Sawicki
Minister Gospodarki:Waldemar Pawlak
Minister edukacij narodowej:Katarzyna Hall
Minister Intrasfuktury:Cezary Grabarczyk
Minister zdrowia: Ewa Kopacz
Minister skarbu państwa:Aleksander Grad
Minister Kultury: Bogdan Zdrojewski
Minister środowiska:Maciej Nowicki
Minister nauki:Barbara Kudrycka
Minister ds europejskich: Mikołaj Dowgielewicz

Szef partii PO: Donald Tusk
Szef partii PiS: Jarosław Kaczyński
Szef partii SLD:Grzegorz Napieralski
Szef Partii Samoobrona RP: Andrzej Lepper
Szef Partii LPR: Witold Bałażak