Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:36:26+01:00
* łyżka szczerości
*4 łyżki dobroci
* szczypta optymizmu
* łyżeczka uprzejmości
*szczypta życzliwości
*3-4 uśmiechy
*garść uprzejmych słów
2009-11-24T19:41:37+01:00
Pamiętaj, że wszystko działa w dwie strony. Dawaj z siebie tyle innym ile sama chciałabyś/chciałbyś dostać. Pokazuj innym, że ich lubisz i bądź dla nich miła/y a wtedy Ci się odwdzięczą. Kochaj, a wtedy będziesz kochana/y. Słuchaj co inni mają do powiedzenia, a nie zapomną mile wspomnieć o Tobie. Dokształcaj się aby to wszystko zrozumieć.