Odpowiedzi

2009-11-24T19:36:11+01:00
Bierzmowanie jest dla mnie jednym z najważniejszych sakramentów które ściśle jednoczy z Jezusem.

Chcę je przyjąć ponieważ jest to dla mnie przekazanie Ducha Świętego, umocnienie wiary, uzdolnienie do świadczenia o niej oraz jej obrony.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:37:21+01:00
Bierzowanie(jeden z sakramentow) jest dla mnie ważnym wydarzeniem ponieważ Duch Swiety udziela mi sie jako dar.
Chce je przyjac ponieważ kocham Boga i chce w przyszlosci sie ożenic co bez bierzowania jest niemozliwe.Bierzowanie rownież udoskonala łaskę chrztu, przybliża mnie do Boga, udoskonali moja wież z Kościolem
17 3 17
2009-11-24T19:40:38+01:00
Jak dla mnie Bierzmowanie jest jak 2 Chrzest tylko ze tutaj umacniana jest wiara w Jezusa .
Chcę przyjąć bierzmowanie z powodu iz w przyszłości chcę się orzenić , oraz chcę uzyskać 3 Imię :)
10 3 10