Odpowiedzi

2009-11-24T19:38:04+01:00
A√2=5√2
a=5
P=ah
P=5 x 5√2
P=25√2
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:44:12+01:00
P=a*h
a=5 pierwiastków z 2
kąt ostry między bokami ma miarę 45 stopni
sin 45 stopni= h/a
pierwiastek z 2/2=h/5pierwiastków z 2
2h=10
h=5
P=a*h
P=5PIERWIASTKóW Z 2 RAZY 5=25 PIERWIASTKóW Z 2
4 5 4
2009-11-24T19:44:14+01:00
5√2 = h√2
h√2 = 5√2 ||:√2
h = 5√2 : √2
h = 5
P= a × h
P = 5√2 × 5 = 25√2
1 5 1