Odpowiedzi

2009-11-24T19:34:27+01:00
A] x-4+3x+3*4x-2=x-3*x+3+12x kurcze niewiem jak sie pisze kwadraty...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:38:19+01:00
X²-4x+4+3*(4x²-2x+4x-2)=x²-9+12x²
x²-4x+4+12x²-6x+12x-6-x²+9-12x²=0
2x+7=0
2x=-7
x=-7/2
2009-11-24T19:46:17+01:00
(x-2)² + 3(x+1)(4x-2)= (x-3)(x+3)+12x²
x² - 4x + 4 + 3(4x² - 2x + 4x - 2) = x² - 9 + 12x²
x² - 4x + 4 + 12x² - 6x + 12x - 6 = 13x² - 9
13x² + 2x - 2 = 13x² - 9
13x² - 13x² + 2x = - 9 + 2
2x = - 7 / : 2
x = - 4,5