Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:42:36+01:00
Na piersiach-mięsień piersiowy większy
ramienie-mięścień naramienny
ręka-mięsień dwugłowy
koło piersi-mięsień prosty brzucha
nieco niżej-mięsień skośny zewnętrzyn brzucha
górna część nogi mięsień krawiecki , troszke niżej miesień czworgowy uda
dolna częśńnogi -mięsień piszczelowy przedni
2009-11-24T19:51:37+01:00
Mięsnie gładkie zbudowane z wrzecionowatych jednojądrowych komórek wolnokurczące się, wytrzymałe. znajdują się w ścianach naczyń krwionośnych i pęcherza moczowego niezależne od naszej woli

mięśnie poprzecznie prążkowane walcowate wielojądrowe komórki. silne skurcze ale nieodporne na znużenie. znajdują się w szkieletach kręgowców zalezne od naszej woli

włókna mięśnia sercowego widlasto rozgałęzione komórki z centalnymi jądrami. również poprzecznie prążkowany Jest to jedyny mięsień poprzecznie prążkowany, którego praca nie podlega woli. występują tylko w sercu