Odpowiedzi

2009-11-24T19:35:17+01:00
Nawet każda poraszka prowadzi do zwycięstwa
.. nikt nie powinien sie poddawać..
kazdy człowiek powinien stawiac sobie nowe cele zyciowe .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:35:58+01:00
Owy cytat rozumiem jako sąd o tym, że człowiek nie powinien się poddawać , lecz dążyć do obranych przez siebie celów. Nie jest skazany na poniesienie klęski , ponieważ może zwycięzyć i wspiąć się na szczyt , gdy tylko zawalczy o swoje.
1 5 1
2009-11-24T19:37:08+01:00
Ja ten cytat rozumiem tak iż człowiek nigdy nie powinien się poddawać i śmiało dążyć do obranego w swoim życiu najważniejszego dla niego celu.Mino jakiś przeszkód nie rezygnować lecz motywować się.Jak nie tym razem to następnym nam się uda.Powinniśmy próbować do skutku.Ten cytat nam mówi że człowiek nie jest stworzony do klęski,że zawsze znajdzie jakieś pozytywne rozwiązanie i wybrnie z sytuacji.