Opisz po angielsku obraz panorama warszawy Bernardo Bellotto(Canaletto)
w 7 zdaniach.
Obraz przedstawia panorame warszawy.Artysta uchwycił widok miasta od strony pragi.Widać Zamek Królewski oraz piękne kamienice. Po Wiśle pływają żaglówki.Obraz został namalowany w zimnych kolorach. Głownym z nich jest szary. Obraz bardzo mi się podoba (chodzi o przetłumaczenie tych zdań ,które podałam)

możecie dodać inne zdania. musze mieć to na jutro! Dzięki wszystkim którzy mi pomogą.

2

Odpowiedzi

2009-11-24T20:36:14+01:00


Picture represents panorama Warsaw. Artist grasp prospect towns ex bank Pragi. Look Lock Royalty and fair mason. When Wislica afloat sailboats. Picture were painted on frigid bands. Brand ex nich is not humdrum. Picture very me yourselves item.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:45:39+01:00
The painting depicts a panorama view of the city warszawy.Artysta captured pragi.Widać from the Royal Castle and the beautiful buildings. Żaglówki.Obraz sail along the Vistula was painted in cold colors. The primary one is gray. The image I like very
1 5 1