Odpowiedzi

2009-11-24T19:38:14+01:00
Cześć koledzy i koleżanki.Pragnę zaprosić was na impreze Andrzejki która odbędzie się 26.11.2009r o godzinie 17oo. Andrzejki trwac bedą do 19:30.SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:39:09+01:00
Serdecznie zapraszamy uczniów klasy VI na niezapomnianą zabawę andrzejkową, która odbędzie się dn. 30.11.2009r. o godz. 18:30 w sali nr. 309. Przewidzianych jest wiele atrakcji i niespodzianek. Liczymy na Wasze przybycie.

Samorząd szkolny.
1 5 1
2009-11-24T20:22:02+01:00
Zaproszenie.!
W imieniu klasy ...chciałą bym zaprosic uczniów klasy VI za zabawę andrzejkową która odbędzie sie dnia 30.11.2009 w Szkole...... o godz.16.00
Liczymy na waszą obecnośc.
1 2 1