I was born in newcastle in 1992.When was young we lived in a different house.It was in a place called gosforth.we' ve moved since then and i' ve lived here in jesmond for six years now.My earliest memory is very clear .We were on holiday in france and i was plaing on the beach,looking for shells.i also remember my first day at primary school.
proszę to przetłumaczyci na polski

2

Odpowiedzi

2009-11-24T20:20:09+01:00
Urodziłem się w Newcastle w 1992 roku. Kiedy byłem młody żyliśmy w innym domu. Było to w miejscu zwanym Gosforth. Musimy od tego czasu i przeniósł Muszę tu żyli w Jesmond sześć lat now.My najwcześniejsze wspomnienie jest bardzo wyraźne. Byliśmy na wakacjach we Francji i grałem na plaży w poszukiwaniu muszli. Pamiętam mój pierwszy dzień w szkole podstawowej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:26:10+01:00
Urodzilem sie w new castle w 1994 r. gdy bylem maly mieszkalem w innym domu niz teraz. to miejsce nazywalo sie gosforth. przenieslismy sie do jesmond i mieszkamy tu juz 6 lat. moje najwczesniejsze wspomnienia pamietam bardzo wyraznie. bylismy na wakacjach we francji, bawilismy sie tam na plazy i szukalismy muszli. pamietam tez moj pierwszy dzien w podstawowce