Odpowiedzi

2009-11-24T19:42:37+01:00
To znaczy że nie można oceniać ludzi po wyglądzie oraz jesgo ubraniu. Trzeba poznać kogoś aby móc oceniać jaki jest.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:43:09+01:00
Moje przemyślenia są takie, że nie powinniśmy się kierować w życiu sytuacją materialną i wyglądem innego człowieka.To nie ubranie świadczy jaką jest osobą lecz jego charakter.Nie powinno się nikogo oceniać bo sposobie ubierania się, trzeba poznać bliżej taką osobę.
2009-11-24T19:45:07+01:00
CHODZI O TO ŻE CZŁOWIEK JEST SAM W SOBIE PIĘKNY PO PRZEZ SWOJĘ SAMODZIELNOŚC STONOWI ON NIEODŁĄCZNĄ CZĘŚĆ NATURY A ONA NAJPIĘKNIEJSZ JEST KIEDY NIE ZOSTANI OKIEŁZNANA DLATEGO TAK CENIMY NP .DZIEWICZE LĄDY wARZNE POWINNO BYĆ TO CO MAMY W ŚRODKU A NIE NASZ WYGLĄD POWINNIŚMY ZAUWAŻAĆ ŻE W ŻYCI ULICZY SIĘ MIŁOĆ I SZCZĘŚCIE A NIE TYLKO TO CO MYLĘ O NAS LUDZIE KTÓRZY TAK NAPRAWDĘ NAS NIE ZAAJĄ