Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:43:44+01:00
-mylam naczynia pod zakrecona wodą
kompałam sie pod prysznicem
2009-11-24T19:45:39+01:00
-nie brudziłam szklanek jednej używałam pare razy
-starałam sie uzywać tyle wody ile było potrzebne gdy np. myłam zeby to woda nieleciała cały czas tylko nalałam sobie do kubka
  • agsx
  • Rozwiązujący
2009-11-24T19:59:33+01:00
1.Bierz prysznic zamiast kąpieli w wannie.
2.Sprawdzaj czy dobrze dokręciłeś kran.
3.Zakręcaj kran przy myciu zębów.(woda nie musi cały czas "lecieć").
4.Naczynia lepiej aby były myte w zmywarce.
5.Sprawdzaj czy nie masz przecieków .
6.Nie wł. nie potrzebnie zmywarki oraz prali(gdy jest nie do końca zapełniona).
7.Używaj wody z kąpieli np. do ogrodu podlać kwiaty,albo umyć samochód.
8.W zmywarce,pralce bierz (gdy jest) opcje "oszczędzanie"


Mam nadzieję że pomogłam ;)