Związki frazeologiczne uzupełnij odpowiednimi liczebnikami głównymi.
na ............ kopyto.
upiec .......... pieczenie przy jednym ogniu
rozpędzić na ............... wiatry
mieć swoje ............ minut
wyglądać jak ............ nieszczęść
ni w pięć, ni w ...........

3

Odpowiedzi

2009-11-24T19:44:35+01:00
Na świńskie kopyto
upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu
rozpędzić na cztery wiatry
mieć swoje pięć minut
wyglądać jak siedem nieszczęść
ni w pięć, ni w dziesięć(dziewięć)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:44:47+01:00
Na końskie kopyto
upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu
rozpędzić na cztery wiatry
mieć swoje pięć minut
wyglądać jak siedem nieszczęść
ni w pięć, ni w dziesieć

;)
3 4 3
2009-11-24T19:46:54+01:00
1. na końskie kopyto
2. upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu
3. rozpędzić na cztery wiatry
4. mieć swoje pięć minut
5. wyglądać jak siedem nieszczęść
6. ni w pięć, ni w dziesięć

2 4 2