Odpowiedzi

2009-11-24T19:53:29+01:00
To zależy jakie znaki stoją na każdej z dróg przed skrzyżowaniem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:55:18+01:00
Zależy od ustawienia pojazdów, znaków drogowych, świateł i ew. policjanta kierującego ruchem. Jeśli chcesz wiedzieć to też od chamstwa kierowców :P
1 5 1
2009-11-24T22:05:59+01:00
Wszyscy razem chyba że bendom jakieś znaki ale z polecenia wynika że chyba tylko jada i nie ma zadnych przeszkud aby wszyscy w 4 przejechali przez skrzyzowanie równo i razem nie :)
1 5 1