Odpowiedzi

2009-11-24T20:07:36+01:00
1do urzedu gminy po druk o wpisie do ewidencji i działalności gospodarczej
2urzad statystyczny po regon
3wyrobienie pieczęci
4załozenia rachunku bankowego
5do urzędu skarbowego z związku ze mamy działalność musimy zadekretować w jaki sposób będziemy rozliczać sie z dochodów
6 w urzędzie nip1
7urzedzie vat-r

2009-11-24T22:11:22+01:00
1. Urząd miasta i gminy/miasta - wpis do ewidencji działalności gospodarczej gminy (miasta) FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
2.Główny Urząd Statystyczny uzyskanie REGONU (od momentu rejestracji jest na to 14 dni) FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
3. Pieczątka firmowa PROJEKT ZAMÓWIENIE
4. Bank - założenie konta WYPEŁNIENIE FORMULARZA obroty 15000euro
5. Urząd skarbowy NIP (nr identyfikacji podatkowej NIP1) 7 dni od daty rozpoczęcia działalności
6. Zakład Ubezpieczeń Społecznych - złożenie deklaracji w ciągu 7 dni od dnia założenia przedsiębiorstwa ZUS ZFA - zgłoszenie płatnika składek i ZUS ZUA - zgłoszenie osoby ubezpieczonej