1.jEST NIM KRAB I KREWETKA
2.popularna bałtycja ryba najlepsza jest solona lub w oleju
3.Glony o czerwonym zabarwieniu
4.Glony o barwie brunatnobrązowej
5.ssak żyjący w bałtyku
6.Ryba która żyje w otwartej toni wodnej bałtyku,smaczna-wędzona.
7.jest nim cgełbia modra
8.Glony o zielonym zabarwieniu

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • AsSu
  • Rozwiązujący
2009-11-24T19:52:55+01:00
1.Skorupiaki
2.Śledź
3.Krasnorosty
4.Brunatnice
5.Morświn
6.Halibut/Węgorz
7.Jamochłon
8.Zielenice
1 5 1
2009-11-24T20:05:01+01:00
1 skorupiaki
2sledz
3krasnorosty
4brunatnice
5 morświn
6wegorz
7meduza -cialo meduzy i polipa
8zielenice
2009-11-24T20:48:51+01:00
1. stawonogi
2. śledz
3.krasnorosty
4.brunatnice
5. płetwal
6.dorsz
7.meduza
8. chlorella