Odpowiedzi

2009-11-24T19:54:03+01:00
Ix-3I=7
x-3=7 lub x-3=-7
x=10 lub x=-4

Ix-4I _< 3
-3_<x-4_<3
x-4_>-3 i x-4_<3
x_>1 i x_<7

x należy {1;7}
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:02:34+01:00
|x-3| = 7
x-3 = 7 lub x- 3= -7
x= 10 lub x= -4

x∈ { -4, 10}

|x+4| ≤ 3
x+ 4 ≤ 3 i x +4 ≥ - 3
x ≤ -1 i x≥ 1

x ∈ ( - ∞ , -1 > suma < 1, + ∞ )


|x-4| ≤ 3
x-4≤ 3 i x-4≥ -3
x≤7 i x ≥ 1

x∈ < 1, 7>


nie wiem czy tam jest - czy +
3 2 3