Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:53:29+01:00
Te największe to Mackenzie, Missisipi, Jukon, Rio Grande, Nelson, Kolorado, Kolumbia, Churchill :) więcej na http://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeki_Ameryki_P%C3%B3%C5%82nocnej
2 5 2
2009-11-24T19:55:15+01:00
Mackenzie
Peace
Athabaska
Liard
Missisipi
Missouri
Platte
Kansas
Milk
Yellowstone
3 5 3
2009-11-24T19:56:55+01:00
Yellowstone Rio Grande sprawdzi sobie na Wikipedii bo jest ich dużo
1 3 1