Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:00:02+01:00
14m² * 9,5m² = 133m²
197m² - 133m² = 64m²
Pole kwadraty wynosi a*a
64m² = 8m * 8m

Długość boku kwadratowego żagla wynosi 8 metrów.
2009-11-24T20:07:01+01:00
197-(14*9,5)=197-133=64
64=a*a
a=8

* - mnozenie
2009-11-24T20:07:46+01:00
Wydaje mi się ze będzie to tak:
14*9,5= 133 m 2
197 m 2 - 133m 2 = 64 m 2
4*4= 64
Bok kwadratu bedzie miał 4 m.