Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:01:47+01:00
Do roztworow dolewamy kilka kropli fenolofatleiny w jednej fenoloftaleina zabarwi sie na rożowo i w tej probowce jest wodorotlenek pozniej jesli juz wiemy ze jest tam wodorotlenek to dodajemy go po troche razem z fenoloftaleina do obydwu probowek i w jednej probowce fenoloftaleina sie odbarwi a w drugiej pozostanie malinowa w tej co sie odbarwi jest kwas HCl a wiec w ostatniej probowce jest woda
2 5 2
2009-11-24T20:04:33+01:00
Fenoloftaleina barwi się w wodorotlenku na malinowo. później dodaj malinowy roztwór do pozostalych probówek jeśli się odbarwi jest to kwas jeśli nie to woda
1 5 1