Do poniższych znaczeń dopasuj odpowiednie związki frazeologiczne, zawierające liczebniki podane w nawiasach.

wszyscy razem, zgodnie, wspólnie: [1]................................
nie ma wątpliwości, bez wątpienia: [2]...............................
gadać bez sensu:[3]......................................................
sprytny,cwany,przebiegły:[4]...........................................
w ostatniej chwili:[5]....................................................
wyjątkowa wrażliwość,intuicja:[6]....................................
ironicznie o kimś niewiele wartym,kiepskim[7]......................

2

Odpowiedzi

2009-11-24T19:56:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:57:49+01:00
1 jak jeden mąż
2
3 gadać trzy po trzy
4 kuty na cztery łapy
5
6 szósty zmysł
7