Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:01:59+01:00
Est to glon jednokomórkowy o zielonej barwie i kulistym kształcie. Nie tworzy kolonii. Zawiera jeden duży, kubkowaty chloroplast. Jest samożywna, ponieważ zawiera zielony barwnik zwany chlorofilem.
A budowa to : ściana komórkowa, błona komórkowa, jądro, ciałka zieleni, cytoplazma i wodniczka. ;)
3 5 3
2009-11-24T22:16:30+01:00
-Cytozol
-Ściana komórkowa
- Błona komórkowa
-chloroplast
-jądro komórkowe
1 4 1