Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:04:45+01:00
Miłością trzeba darzyć każdego człowieka.
Radujmy się każdym dniem takim jaki jest.
Módl się o pokój na świecie
Bądź Cierpliwy wobec innych
Bądź uprzejmy dla bliźniego
Czyń dobro wobec rodziny i przyjaciół
Bądź człowiekiem wspaniałomyślnym
Niech łaska boża otoczy nas wszystkich
Bądź wierny wobec swoich najbliższych
Nie bądź skromny,niech wszyscy wiedza co leży Tobie na duszy a będą mogli ci pomóc.
W czasie pokuty zachowaj wstrzemieźliwośc od pokarmów mięsnych.
Chodź do spowiedzi co miesiąc by Twoje serce było czyste i wolne od grzechu.

2009-11-24T20:04:23+01:00
1. Miłość jest najpiękniejszą wartością, jaką może spotkać człowiek.
2. Radość powoduje usmiech na mojej twarzy.
3. Na świecie powinien panować pokój.
4. Cierpliwość popłaca.
5. Uprzejmość wynika z dobrego wychowania.
6. Dobroć jest wspaniałą cechą, którą każdy powinien posiadać.
7. Mój wujek jest wspaniałomyślny.
8. Pies jest najwierniejszym przyjacielem człowieka.
9. Skromne osoby mają dużo lżejsze życie.
10. Księża powinni być łaskawi.
11. Czysta dusza oznacza bezgrzeszną.
2009-11-24T20:05:54+01:00
Miłość to piękne uczucie.
Patrząc na Ciebie radość mnie ogarnia.
Gołąb jest symbolem pokoju.
Bycie uprzejmym popłaca.
Dobroć..(hmm)
Moja koleżanka jest wspaniałomyślna i zawsze ma dobre pomysły.
Sąd był łaskawy wobec skazanego.
Pies to wierny przyjaciel człowieka.
Warto być skromnym człowiekiem.
Wstrzemięźliwość w rzeczywistości to jest robienie czegoś wbrew naszym zachciankom.
W tym domu panuje czystość.