Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:01:49+01:00
O, R - okrag zewnetrzny
o, r - okreg wewnetrzny

O(o) = 6πcm
o(o) = 2πr

2πr = 6π / :2π
r = 3 [cm]

Po = πr² = π * 3² = 9π [cm²]

PO = πR²

Pp = PO - Po
Pp = 16πcm²

16π = πR² - 9π
πR² = 25π
R = 5 [cm]
4 5 4
2009-11-24T20:10:10+01:00
6π=2πr /2π
3=r -promień tego małego koła w środkui

P=9π -pole tego małego koła w środku

16π +9π=25π

P=25π cm²
25π=πr² /π
r=5 -to promień tego całego koła

l=2πr
l=10π - obwód pieścienia
4 2 4