Odpowiedzi

2009-11-24T20:01:48+01:00
Siła złego na jednego - jednego
dwa grzyby w barszcz - dwa
do trzech razy sztuka - trzech
zamknąć na cztery spusty - cztery

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:02:25+01:00
W pierwszym podkreslic jednego. zwiazek frazeologiczny: wróg publiczny numer jeden

w drugim podkreslic dwa. wiazek frazeologiczny: jak dwa razy dwa

w trzecim podkkreslic trzech. zw.frazeologiczny:wtrącić swoje trzy grosze

w czwartym podkreslic cztery. zw.frazeologiczny: cztery kąty

licze na naj ;*
12 4 12