Odpowiedzi

2009-11-24T19:59:22+01:00
Viola da gamba to chordofon smyczkowy, instrument dawny o kształcie zbliżonym do dzisiejszej wiolonczel
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:02:56+01:00
To instrument smyczkowy,kształt violi jest zbliżony do wiolonczeli, viola nie posiada jednak nóżki i jest trzymana pomiędzy kolanami
2009-11-24T21:07:30+01:00
Intrument muzyczny, altówka (wl. viola)
Rózniacy sie od pokrewenej rodziny skrzypie kształtem, gryfem.