Odpowiedzi

2009-11-24T20:02:14+01:00
dyscyplina wewnętrzna
odpowiedzialność
tolerancja
uspołecznienie
uczciwość
sprawiedliwość
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:06:08+01:00
- interesuje się życiem publicznym
-jest dobrze poinformowany o problemach swojej społeczności i kraju
- angażuje sie w dyskusje na tematy związane z życiem społeczności i kraju
-próbuje wywierać wpływ na decyzję władz
2009-11-25T00:50:30+01:00
Czynnie uczestniczyć w kierowaniu państwem
Uczęszczać na wybory
Mieć własne przekonania i umieć je bronić
Być obiektywny w ocenie rządzących