Odpowiedzi

2009-11-24T20:05:55+01:00
W figurach foremnych wszystkie boki są równe. należy podzielić 35 na 5. Wychodzi 7 cm.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:05:36+01:00
Wielokąt foremny to taki wielokąt, ktory ma wszystkie boki tej samej dlugości
pięciokąt ma 5 boków
obw.:35cm
1 bok=35cm÷5=7cm

Odp.:długość tego boku wynosi 7 cm.

pozdrawiam :]
3 3 3
2009-11-24T20:06:56+01:00
Pięciokąt foremny, jak sama nazwa wskazuje, ma wszystkie boki równe. Czyli jeśli obwód = 35, to jest to suma 5 takich samych jego boków. Wystarczy jego obwód podzielić przez ilość boków : 35/5=7cm.
2 3 2