Odpowiedzi

2009-11-24T20:10:01+01:00
Tylko jeden pamiętm "nie pytaj próżno " Horacy
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:16:44+01:00
Do gór i lasów - Jan Kochanowski
Kordian - Juliusz Słowacki
Daremne żale - Adam Asnyk
Pieśń 1, 11, 8 - Horacy


Mam nadzieję że pomogłam ; )
Pozdrawiam ;*
3 5 3
2009-11-24T21:05:26+01:00
Metallica - Carpe Diem
Black Orange - Carpe Diem
Vespertina - Carpe Diem
Equal Mindz - Carpe Diem

Prosze bardzo ;))
2 3 2