Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:09:05+01:00
1 dużo owoców i warzyw
2 nie jeść dużo słodyczy
3myć jabłka i różne owoce i ważywa
4 jeść co najmniej 5 posiłków
5 jeść po zawsze o tej samej porze
6 nie jeść zbyt gorących ani zimnych pokarmów
2009-11-24T20:10:03+01:00
1. Jedz dużo warzyw i owoców.
2. Pij dużo wody mineralnej.
3. Unikaj fast foodów.
2009-11-24T20:35:29+01:00
1).Jesc duzo warzyw i owoców.
2.Jesc o tej samej porze.
3.Unikac fasfoodów
4.Pic duzo wody niegazowanej.
5.Starac sie jesc regularnie
6.Jesc mniej a czesciej.