Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:08:23+01:00
Przyjaciółko moja droga, bo tak się nazywasz...moją przyjaciółką ... ale czy w przyjaźni potrzebne są słowa? Czy muszę Ci mówić, że jesteś przyjaciółką? Przecież przyjaźń to nie słowa.To bycie dla kogoś, pomoc, troska, pogłaskanie po głowie, dodanie otuchy.... To zawsze Ty wypłakujesz się w mój rękaw, znam wszystkie Twoje troski, kazdy problem, wiem co Cię boli, kto Cię skrzywdził, kto Cię pochwalił ...Wiem czego dowiem się jutro, bo dzisiaj miałaś cięzki dzień, ale czy zapytasz jak mi minął dzień? ... Myślę, że zapomnisz zapytać, bo cóz Cię to tak naprawdę obchodzi. Czy Ty wiesz o mnie cokolwiek? Czy wiesz, że bywa mi smutno, że jest mi źle ... czy znasz choćby okruchy moich myśli...? Tak naprawdę niewiele wiesz, chociaż zapewne wydaje Ci się inaczej, Nie potrafisz słuchać tego co chcę Ci powiedzieć ...., a mogłabym tak wiele ...o bólu, o żalu , tęsknocie, ...o chwilach kiedy świat mi się zawlił ... Czy chcesz o tym wiedzieć ...Ty nie chcesz mnie słuchać .... chociaż udajesz, ze słuchasz .... Cóż dla Ciebie jest przyjaźnią? "Nie idź przede mną, mogę nie nadążyć. Nie idź za mną, nie umiem prowadzić. Idź przy mym boku, po prostu bądź mym przyjacielem"
2009-11-24T20:15:13+01:00
Droga Aniu!!!
Na wstępie listu chciałbym Cię serdecznie pozdrowić. Jestem ciekaw co u ciebie słychać. Wczoraj poznałego kolege. Ma na imie Mateusz. Ma jasne włosy, niebieski oczy oraz ciemną cerę. Ma 12 lat. Interesuje się Komputerami i Sportem. Zawsze chodzi ubrany w jeansy i T-shirt. Mieszka na naszym osiedlu i świetnie gra w koszykówke. Naprawde musisz go poznać.

Pozdrawiam

Michał
2009-11-24T20:24:13+01:00
Moja najlepsza przyjaciółka nazywa się.....
Jest miłą i przyjazną osobą.
Często mi pomaga w trudnych sytacjach.
Podczas gdy jestem chora przynosi zakległe lekcje.
Charakteryzuje się ubiorem i zwrostem.
Oczy ma niebieski, a nos zbrabny.
Uczy się pilnie.
Większości rzefczy lubi to co ja.
Bardzo lubię moją przyjaciółkę bo mi pomaga i jest fajna.