Zad.4. str.23-puls życia
np.bakterie chorobotwórcz-
np.bakterie glebowe-
np.pałeczka okrężnicy-

zad.6.str.23
Kapsyd jest:
a)formą przetrwalnikową bakteri.
b)niedojrzałą formą wirusa.
c)otoczką białkową wirusa
d)substancją toksyczną wytwarzaną przez bakterie.

jak ktoś ma te ćwiczenia a zna odpowieć na 5 to błagam niej też mi prześle odpowiedzi poczebuje pilnie na jutro

3

Odpowiedzi

2009-11-24T20:11:18+01:00
6/23 odp. c

Na resztę odpowiem jak poznam treść pytań
2 3 2
2009-11-24T20:12:50+01:00
zad 4 str 23

cudzozywne ( bedą po lewej stronie): pasozyty np. bakterie chorobotwórcze , saprofity np. bakterie glebowe
samozywne (beda po prawej stronie: symbionty np pałeczka okreżnicy

zad 6.
Kapsyd jest otoczka białkowa wirusów

napewno dobrze bo robilismy to z pania na lekcji :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:14:45+01:00
Zad 4
pasożyty
saprofity
symbionty

zad.6
otoczką białkową
przewód...
uczestniczą w rozkładzie celulozy
wytwarzają witaminy

jelita człowieka
żródło witamin
stwarzają warunki do trawienia
4 4 4